22-09-2009
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich rozpoczyna akcję pod hasłem "Spoko Senior". Jej celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.
Akcji towarzyszą przygotowane przez Fresh Brand Design billboardy i ulotki promocyjne z hasłem „Kiedy ostatnio słuchałeś babci?" Jak podkreślają autorzy kampanii, ma ono pełnić rolę pomostu łączącego pokolenia.
W ramach akcji opracowano także Przepis na Radosną Starość, który można znaleźć na odwrocie ulotek i natronie internetowej kampanii . Przyjmowane są tu także zgłoszenia sylwetek Super Seniorów czyli osób, które aktywnie i pogodnie spędzają jesień życia. Stowarzyszenie prowadzi również akcję "Babcia - aktorka", która jest realizowana przez seniorki i wolontariuszy ze stowarzyszenia. W jej ramach aktorzy - amatorzy wystawią swoje sztuki w domach dziecka i domach opieki. Zadaniem wolontariuszy jest napisanie scenariuszy do sztuk teatralnych, prowadzenie warsztatów teatralno - kabaretowych oraz prób do przedstawień.
Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich jest organizacją pozarządową, której celem jest przeciwdziałanie marginalizacji osób starszych, zwalczanie stereotypów na temat starości i informowanie społeczeństwa o trudnej sytuacji seniorów.