23-08-2006
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Na całym świecie coraz popularniejsze stają się motocykle z dużymi, mocnymi silnikami. Bynajmniej wśród ich fanów wcale nie przybywa młodzieży, a wprost przeciwnie, to właśnie seniorzy z pokolenia baby boomers najchętniej stają się właścicielami owych dwóch kółek.
Popyt na motocykle takich marek jak Honda, umożliwiające długie, pełne wrażeń podróże, nawet z osobą towarzyszącą rośnie niezwykle szybko. Przykładem może być fakt, że wśród odbiorców tego typu motocykli marki Honda, aż 40 proc. stanowią osoby w wieku od 40 do 60 lat.
Okazuje się także, że im mocniejsze silniki, tym motor jest chętniej kupowany.
Ciekawostką, a jednocześnie zabiegiem mającym polepszyć sprzedaż są gadżety i dodatki coraz częściej oferowane przez producentów. Jedną z takich nowinek są specjalne zestawy słuchawkowe, które umożliwiają swobodną rozmowę podczas jazdy prowadzącemu motor i osobie mu towarzyszącej.